Information, Höstlovsvecka mm.

Hej och välkomna tillbaka till Bokskåpet!

Idag tänkte jag delge lite information. Just nu publicerar jag ca 3-4 inlägg i veckan och ofta kommer de upp på morgonen. Vad tycker ni om det? Är det lagom? Det är mycket recensioner som kommer upp här och det är mest för att jag läser mycket böcker och gillar att recensera dem så snart som möjligt.

I mina recensioner så brukar jag inte berätta jättemycket om handlingen och det är helt enkelt för att jag själv inte vill veta vad som händer på äventyr eller vem som dör eller blir ihop med varandra. Det är lite det som är så kul tycker jag, att inte veta helt innan man ska läsa boken. Men, ni tycker kanske annorlunda, skriv gärna i kommentarerna! 

Vecka 44 är det många som har höstlov och det tänker jag fira med ett inlägg varje dag! Hoppas att ni tycker att det ska bli kul! Om du har väntat på att jag ska publicera nåt särskilt som jag inte gjort än så passa på nu! Kommentera på något inlägg vad du vill att jag ska skriva om. Det kanske är någon bok du vill att jag ska recensera, ett ämne jag ska diskutera om eller något annat. Kommenterar du ska jag göra mitt bästa för att få fram ett inlägg.

Jag tycker det är riktigt kul med boktips. Så kommentera gärna om du läst någon superbra bok eller om du också läst det som jag recenserar. På så sätt byter vi ju boktips med varandra. Och dela gärna den här bloggen till någon som tycker om att läsa eller har bra boktips!

Hoppas att ni tycker det ska bli kul och att ni kommer titta in här nästa vecka. Denna veckan fortsätter som vanligt, inlägg på fredag och söndag och sedan kör vi inlägg måndag till söndag!

Vi ses! 

Slänger in en bild på lite ljus nu i höstmörkret
Författare: lakritsboken

En tonåring som gillar att läsa. Och träna. Och se på film. Och skriva. Och en massa andra saker.

Kommentera

