Recension, Som om jag vore fantastisk

Jag fick ett tips om Sofia Nordins serie med böckerna En sekund i taget (del 1) och Spring så fort du kan( en fristående fortsättning, alltså som del2 🙂 ) . Okej, jag vet att det bara var typ 5 dagar sen jag läste ut del två i denna serien men jag blev så himla nyfiken att jag var tvungen att stoppa näsan i 3:an på direkten.

OBS! OM DU VILL/HÅLLER PÅ/ TÄNKER LÄSA BÖCKERNA SKA DU NOG INTE LÄSA DETTA  SOM KOMMER NU, DÅ DET KAN KOMMA ATT BERÄTTA EN HEL DEL OM VAD SOM HÄNDER ÄVEN I TIDIGARE BÖCKER. LÄS ISTÄLLET MIN RECENSION OM EN SEKUND I TAGET SÅ DU FÅR VETA VAD DEN HANDLAR OM. Och jag rekommenderar att man läser böckerna i ordning då det kommer vara mer spännande och bättre då 🙂 !

Ella vill fortsätta, nån annan stans, inte på gården mer. Hon och Nora lämnar gården för att försöka hitta människorna som de hört tecken av. Någon mer måste ju ha överlevt febern? Men under resan mot människorna förändras mycket, allt blir inte som hon tänkt. Ella börjar tvivla på allt som hon trott så mycket på, till och med på Nora.

Shit, vad spännande det var att följa med Ella i den här boken! Det var så bra! Världen som har målats upp redan i bok 1 är lika spännande här också och alla de som de möter, alla händelser, det blir jättebra! Även om jag väntade mig en förklaring i slutet som aldrig kom 🙂 .Jag har verkligen gillat den här serien och jag rekommenderar böckerna starkt! Tack till dig som tipsade om dem!

Som om jag vore fantastiskaviary-image-1447956122870[1]
Författare: Sofia Nordin
Nummer i serien: 3
Antal böcker i serien: 3
Sidor:189
Originalspråk: Svenska
Genre: Ungdomar, Kärlek

Vi ses!

 

 

 

 

Författare: lakritsboken

En tonåring som gillar att läsa. Och träna. Och se på film. Och skriva. Och en massa andra saker.

3 thoughts on “Recension, Som om jag vore fantastisk”

Kommentera

