Recension; Night world, Att lura döden

Har ni sett The Vampire Diaries? Eller läst böckerna? Det har inte jag gjort men sist jag var på biblioteket kunde jag inte låta bli att låna bok ett i en serie skriven av samma författare.

Poppy har precis fått sommarlov. Men då får hon reda på att hennes magont är en livsfarlig sjukdom. Hon kommer dö. Snabbt får hon reda på något som kommer att förändra allt. Som läsare kan man lista ut vad som kommer att hända med lite list. Allt förändras och inget kommer någonsin att bli som vanligt igen.

Jag gillade boken men tyckte inte att den var jättespeciell, då det enligt mig var ganska lätt att förstå vad som skulle hända. Men, skulle ändå rekommendera den om man gillar att läsa om övernaturliga saker.

Att lura döden
Författare: L.J Smith
Serienamn: Night World
Nummer i serien: 1
Antal böcker i serien: 10
Sidor:240
Originalspråk: Engelska
Genre: Skräck, Fantasyaviary-image-1450359973783[1]

Kram på er, så ses vi snart!

Författare: lakritsboken

En tonåring som gillar att läsa. Och träna. Och se på film. Och skriva. Och en massa andra saker.

2 thoughts on “Recension; Night world, Att lura döden”

Kommentera

