GOTT NYTT ÅR!

Jag vill önska er alla ett Gott Nytt År! Jag hoppas att vi alla kommer få ett bra 2016.

I september 2015 började jag blogga. Sen dess har jag publicerat 60 inlägg, med detta inräknat.

Jag kommer att fortsätta som vanligt här på bloggen. Om du har nåt speciellt förslag på något som jag skulle kunna förbättra eller något särskilt som du skulle vilja läsa om så skriv i kommentarerna!

Förmodligen kommer utseendet här på Bokskåpet att ändras lite under det nya året. Det kanske blir större förändringar men jag har inte bestämt något än. Hursomhelst ska jag göra det lättare att kommentera, just nu måste man trycka på rubriken och scrolla lite för att hitta kommentarerna.

Hursomhelst, vill jag bara tacka för att just DU går in här och läser det jag skriver, delar bloggen eller lämnar en kommentar.

Gott Nytt År!

Författare: lakritsboken

En tonåring som gillar att läsa. Och träna. Och se på film. Och skriva. Och en massa andra saker.

4 thoughts on “GOTT NYTT ÅR!”

Kommentera

