Recension, Facebookpolisen

Av en slump fick jag tag i Facebookpolisen när jag letade nya e-böcker. Såklart läste jag den också. 🙂

Har ni hört om Scott Goodwin? Han jobbar som polis och blev känd som  ”Facebookpolisen”  för hans inlägg på Facebook. Detta är hans bok där han berättar om hur det gick till när han började skriva på Facebook, om kritiken han fått, men också all positiv respons och de olika inläggen.

Jag tyckte det var intressant att läsa om Scott och hans Facebookinlägg. Jag tycker att man lättare förstår polisyrket och får en bra insikt i det.  I boken finns också de inlägg som Scott skrivit med, så även om man inte följt honom på Facebook får man läsa dem. Hans inlägg är ofta kryddade med humor och skrivna på ett väldigt träffande sätt. Absolut en rekommendation, särskilt till den som är intresserad av poliser eller Scotts Facebookinlägg.

Titel: Facebookpolisen
Författare: Scott  Goodwin
Sidor:  175
Originalspråk: Svenska

aviary-image-1451839600991[1].png
Omslaget visas på min läsplatta, därav den svartvita bilden och kanterna runtomkring :). 
Författare: lakritsboken

En tonåring som gillar att läsa. Och träna. Och se på film. Och skriva. Och en massa andra saker.

3 thoughts on “Recension, Facebookpolisen”

Kommentera

