Recension, Äta kakan och ha den kvar

En bok som jag tänkt ha i julklappsspelet kom i stället att hamna i min bokhylla. Jag är mycket nöjd med mitt val, hehe. 🙂

Amanda jobbar på ett IT-företag, har en rik man, villa två barn och en hög lön. Fast det är inte hela historien. När hon får sparken början hon att ljuga om olika saker och hon lever nästan ett dubbelliv. Nya lögner påbörjas samtidigt som andra avslöjas.

 Mer än så vill jag faktiskt inte avslöja, tyckte personligen att det var kul att inte veta för mycket detaljer innan jag läste boken, haha visste lite mer än detta då men, men. 😉 

Jag älskar den här! Den var rolig, charmig, varm och mysig, feelgood, helt underbar i mina ögon. Även om inte allt går helt enkelt för Amanda, så kändes det enkelt och skönt att läsa boken. Den lästes snabbt ut, trots sina 441 sidor. Det bästa måste vara att det finns en bok till! Tvåan heter Den som väntar .

Titel: Äta kakan och ha den kvar
Författare: Kristin Emilsson
Sidor: 441
Originalspråk: Svenska
Genre: Roman                                                          Nummer i serien: 1 av 22016-01-15_17.13.02[1]

Författare: lakritsboken

En tonåring som gillar att läsa. Och träna. Och se på film. Och skriva. Och en massa andra saker.

3 thoughts on “Recension, Äta kakan och ha den kvar”

Kommentera

