Sportlovsvecka, Grattis mamma! <3

Nu är det sportlovstider och jag vet att lovveckorna är utspridda genom landet, men jag har valt att fira sportlovet denna veckan. Alltså, precis som jag gjorde med höstlovet förra året, kommer jag lägga upp någonting varje dag här, resten av veckan.

Idag är det min mammas födelsedag och jag grattar henne genom att inte sprida hennes ålder på internet. Haha, skämt åtsido, hon är faktiskt ung och snygg, och så kommer hon att få en bok av mig och brosan.

2016-02-19_20.33.01[1]

 

Irene Panik av Carin Hjulström. Har du läst denna? Eller skulle du vilja? 

Denna goding kommer hon alltså att kunna mysa med framöver. Hon och jag har både väldigt lika smak, men också väldigt olika.Maze Runner är till exempel inte alls hennes smak. Men denna tänker jag låna av henne, den verkar riktigt bra!

Än en gång, grattis mamma! ❤

Vi ses imorgon!

 

Författare: lakritsboken

En tonåring som gillar att läsa. Och träna. Och se på film. Och skriva. Och en massa andra saker.

2 thoughts on “Sportlovsvecka, Grattis mamma! <3”

Kommentera

