Förlorade Själars Stad

När jag fick en notis om att Förlorade själars stad , femte delen i serien The Mortal Instruments skrivna av Cassandra Clare, nu finns att hämta på biblioteket blev jag minst sagt överlycklig. Jag har länge väntat på att få hem denna, då jag velat läsa den på svenska, har mina orsaker till det men dem tar jag inte upp nu.aviary-image-1459868761108[1]

Det var ett tag sen jag läste de tidigare 4 böckerna så jag behöver nog uppdatera mig på storyn lite. Ettan och fyran är mina favoriter hittills. Detta är verkligen en serie jag kan rekommendera till fantasy älskare!

Har du läst? Vill du läsa? Gillar du fantasy? Kommentera vetja! 🙂

Om du inte är insatt så är detta en serie om Clary Fray som upptäcker en helt ny värld och dras in i ett mysterium. Hon får reda på nya saker och allt förändras.

 

Tidigare böcker här:
Bok ett: Stad av skuggor
Bok två: Stad av aska
Bok FYRA: Fallna Änglars stad

 

 

Författare: lakritsboken

En tonåring som gillar att läsa. Och träna. Och se på film. Och skriva. Och en massa andra saker.

One thought on “Förlorade Själars Stad”

Kommentera

