Recension: Hitta vilse

– Frida Fors letar anställning. Hon får jobb på Aftonpressen. Men inget blir som hon trodde. Hon är ensam i en stor stad och ska försöka hitta vägarna framåt i livet. Vem är viktigast att vara lojal mot?-

Detta är alltså fortsättningen på historien om Frida Fors. Jag gillar denna precis lika mycket som Finns inte på kartan. Jag får enkelt ett flyt i språket, jag känner mig verkligen in i händelser och känslor hos karaktärerna och jag vill läsa vidare. Boken är charmig och jag rekommenderar varmt denna serien! 

Titel: Hitta vilseaviary-image-1462535258507[1]
Författare: Carin Hjulström
Serie: Frida Fors #2 (av 3)
Sidor: 428
Originalspråk: Svenska
Taggar: Skönlitteratur, Feel-good, Verklighet
Finns bl.a på: adlibris
Annat av författaren: Irene Panik

Författare: lakritsboken

En tonåring som gillar att läsa. Och träna. Och se på film. Och skriva. Och en massa andra saker.

3 thoughts on “Recension: Hitta vilse”

Kommentera

