Recension: Ett tunt blått streck

-Ellen jobbar på kanal 5. Hon är singel och enligt henne börjar det bli dags att hitta en partner. Jens är en mycket populär programledare. Deras relation är speciell och den är mycket hemlig. Kommer de någonsin komma vidare, och få ut mer än bara en träff efter en fest, i deras förhållande? Ett förhållande som de inte ens har tydligt?-

Ja, jag lyssnade då på denna bok. Jag tycker att det är lite lagom att ha denna i bakgrunden när jag gör diverse saker, men jag hade nog inte kunnat enbart lyssna på boken och om jag hade läst den hade mitt intresse nog varit måttligt. Handlingen känns lite förutsägbar och ganska entonig, utan större förändringar eller överraskningar.

Vad tyckte du om denna?

Titel: Ett tunt blått streck aviary-image-1465558318942[1]
Författare: Jenny Leeb
Uppläsare: Malin Güettler
Serie:
Längd: 7 h 48 min
Originalspråk: Svenska
Finns bl.a att köpa på: adlibrisbokuscdon

Författare: lakritsboken

En tonåring som gillar att läsa. Och träna. Och se på film. Och skriva. Och en massa andra saker.

Kommentera

