Recension: Djupa Ro

-David och Ludde rensar fisk i Norge när de får reda på att deras  vän Jonathan är död. De åker hem till det lilla samhället Ingelstad för att gå på begravningen. Där återförenas de med sina vänner, Tove och Paula.-

Jag gillar Djupa Ro. Jag gillar språket, som inte känns jobbigt trotts det jobbiga ämnet ung död. Jag gillar karaktärerna och deras tankar. Jag gillar omslaget. Jag gillar att mina tankar dras till boken och att jag vill fortsätta in i historien. Jag gillar helheten i boken. Rekommenderas!

20160725_103227

Titel: Djupa Ro
Författare: Lisa Bjärbo
Serie:
Sidor: 265
Originalspråk: Svenska
Finns bl.a på: BokusAdlibriscdon

Vad tyckte du om denna?

Författare: lakritsboken

En tonåring som gillar att läsa. Och träna. Och se på film. Och skriva. Och en massa andra saker.

1 thought on “Recension: Djupa Ro”

Kommentera

