Just nu…

Har jag kommit hem från biblioteket med denna trave. Det är ganska blandat denna gången. Jag hade en gammal läslista i huvudet när jag lånade hem dessa. ”Min fantastiska väninna” är egentligen inte till mig, mamma ska läsa den haha. Kanske gör jag det efter henne. (: 

Jojo Moyes är en av mina favoritförfattare så även Cassandra Clare. ”Du, bara”, ”Så har jag det nu” och ”Den ökända historien om Frankie Landau-Banks” tror jag många hört talas om, de har varit ganska omtalade. Fantasyboken ”Röd drottning” och ickefantasyboken ”I huvudet på Colin Fisher” är de sista böckerna i högen. Så klart vill jag läsa alla böckerna annars skulle jag ej lånat dem haha. 

Detta blev som en liten snabbvariant på mitt inlägg som annars brukar heta Lånat. Har du lånat nått på senaste tiden? Eller läst nån av dessa? Lämna gära en kommentar!

Författare: lakritsboken

En tonåring som gillar att läsa. Och träna. Och se på film. Och skriva. Och en massa andra saker.

8 thoughts on “Just nu…”

  1. Oj, så många böcker!
    Jag har just läst jojo moyes livet efter dig som var väldigt bra. Nu läser jag en jättelunta på över 800 sidor som heter Aldermans arvinge av Gabriella Håkansson. Har läst 150 sidor på ett par dar så den blir nog bra😀

    Liked by 1 person

    1. Hehe ja, det brukar bli en hel del böcker när jag går på biblioteket. Jag är ju en storläsare så det behövs ;). Åh, kul att du gillade Livet efter dig! Det är verkligen en av mina (och många andras) favoriter. Aldermans arvinge har jag inte hört nåt om, men trevligt med en bok som känns bra. Ha en bra dag! (:

      Gilla

  2. ALLTSÅ RÖD DROTTNING!!!!!!!!!!!!! Du har verkligen något framför dig där, den är riktigt riktigt bra. Kan verka cheesy och vanlig, men den är så otroligt bra och så väldigt beroendeframkallande!! Innehåller även en av tidernas bästa plot twists…

    Liked by 1 person

Kommentera

