Hipp Hurra!

Jag har nu, idag den 13 september, bloggat i ett år. Ett år. Ett helt år. Det är helt sjukt! Jag kan verkligen inte ta in det. Det har hänt så mycket på detta året och det har gått så fort (tiden alltså). Både för mig själv, privat, som att jag har blivit ett år äldre, börjat en ny årskurs i skolan, provat nya saker och mött nya människor. Men bloggen har också utvecklats en hel del. Mitt egna skrivande fram för allt.

Om jag tittar tillbaka på mitt näst första inlägg, som var en recension av en bok från serien The Mortal Instruments (inlägget kan du läsa HÄR) kan jag se  likheter med hur jag skriver mina recensioner idag samtidigt som jag har utvecklats mycket. Jag har lärt mig mer om WordPress och jag skriver bättre och bättre. Jag vågar mer och känner mig mer bekväm i att blogga, (även om jag såklart alltid kan utvecklas och lära mer) mina texter är mer beskrivande och längre.

Även om detta inte är ett avslutat kapitel, en tacksida i slutet av en bok, skulle jag vilja säga tack. Tack till dig som läser, kommenterar och delar mina inlägg. Tack till dig som själv har en blogg (bokblogg eller inte) där du delar intressanta tankar och tips. Tack till alla författare där ute som kämpar och kämpar med sina böcker som sedan hamnar hos en nyfiken läsare. Tack alla medmänniskor som sprider ett leende. Tack till alla som vågar stå upp för sig själva och sina åsikter. Tack.

Har du något att fira idag? 

Till sist vill jag bara önska dig en mycket trevlig dag och så ses vi förhoppningsvis i morgon igen, då kommer det en recension av Du,bara.

// Lakritsboken

 

Författare: lakritsboken

En tonåring som gillar att läsa. Och träna. Och se på film. Och skriva. Och en massa andra saker.

6 thoughts on “Hipp Hurra!”

Kommentera

