Nylånat

I am pretty stolt över mig själv för nu har jag legat i och sett till att få hem böckerna från min senaste läslista (tips! vill du veta kort om varför jag lånat dessa böcker, så kika in samma lista). Några av dem iaf, vissa andra hade längre kö på biblioteket så där lär jag få vänta ett tag. Hur som helst så känns det skönt, om än något konstigt, att ha en fylld hylla med böcker igen och jag är glad att äntligen få läsa alla dessa. Frågan är bara vilken jag ska börja med… Några tips? Haha har hört så bra om flera av dem och flera liknar sig även i genre, med kärlek och relationer. Kommentera gärna om du läst någon av dessa!

2016-10-04-17-30-051
”Om hundra dagar ska jag dö så satans vackert att du vill följa med”, ”Se dig inte om”,  ”Ormbunkslandet”

Vad läser du just nu? (:

 

Författare: lakritsboken

En tonåring som gillar att läsa. Och träna. Och se på film. Och skriva. Och en massa andra saker.

Kommentera

