En höstlovsdag

För cirkus två (beror på hur man räknar) veckor sen det var höstlov och på höstlovet besökte jag Stockholm i lite mer än 24 timmar. Visst fanns det mycket att titta på i den stora staden och jag hade faktiskt en fin resa med bra väder. Lite små inköp fick jag med mig, bland annat från Science Fiction Bokhandeln. Ja, jag ska inte hålla på med dåliga artighetsfraser nu, det var boktema på det hela så varsågoda.

20161102_112218
En tygkasse med Tintin på, Harry Potter bönor och Maze Runner – I dödens stad

20161102_11223120161102_112048

Hade ni ett bra lov?

//Lakritsboken

Författare: lakritsboken

En tonåring som gillar att läsa. Och träna. Och se på film. Och skriva. Och en massa andra saker.

Kommentera

