Gott Nytt År!

Än en gång är ett år till ända. Tiden går fort.

Detta år har jag för första gången fört statistik på hur många böcker jag läst. Har ju länge skrivit läsdagbok, men nu gjorde jag en lista på papper med nummer. Totalt stannade listan på 103 lästa böcker. Jag har inte räknat med böcker som jag läst i skolan, men jag har räknat ljudböcker också. Vilket är tre stycken. (ingen större bedrift det kanske, men tre fler än 2015 iaf). Någon läsutmaning har jag inte medverkat i, något läsmål hade jag ej. Så tänker jag fortsätta nästa år också.

Jag tänker inte skriva upp alla lästa titlar i detta inlägget. De finns alla recenserade (förutom de som jag ej hunnit recensera än, vilket är 3 st) så vänligen använd sökfunktionen, kolla i mina arkiv eller lämna en kommentar för att få mer information om dessa lästa titlar. Om du följt med ett tag så har du ju läst recensionerna.

Ett litet tacktal ska jag ha också. Jag vill tacka dig som kikar in här och läser, kommenterar, gillar och delar. Jag vill tacka alla fina bloggare som delar med sig av boktips. Jag vill tacka alla fantastiska författare som skriver underbara böcker. Jag vill tack min familj, mina vänner och släktingar för allt stöd och uppmuntran och för att ni förgyller mina dagar (och nej jag vet inte hur jag hinner läsa så mycket som jag gör).

 

Hoppas du får ett lugnt och tryggt nyår. Vi ses nästa år (har flera superkul recensioner på gång så stay tuned!!).

Gott nytt!

//Lakritsboken

 

Författare: lakritsboken

En tonåring som gillar att läsa. Och träna. Och se på film. Och skriva. Och en massa andra saker.

6 thoughts on “Gott Nytt År!”

  1. 103 böcker! Herregud! Förstår att du inte vill ha frågan hur du hinner läsa så mycket, och kanske är det svårt att svara på… Men jag är ändå så imponerad! Tack till dig med för en mysig blogg! Kram!

    Liked by 1 person

Kommentera

